PMR Växel

Supportcenter

Proffsig och personlig service

Vårt Supportcenter säkerställer den dagliga funktionen i din kommunikationslösning. Vårt mål är att åtgärda eventuella funktionsstörningar på ett snabbt och smidigt sätt med minimal påverkan för dig och dina kunder. Aktuell status hittar du genom vår driftinformation.

Inloggning till Mina sidor

Samtliga användare i PMR Växel har en personlig webbsida för hantering av sin användare. Här når du mina sidor: https://minasidor.pmr.nu/

Här kan du hämta hem din PMR Växel Mobil App eller Softphone om du bytt mobiltelefon eller dator.

PMR Växel SelfService

Du som administratör för PMR Växel kan skifta till Administratörsvyn på minasidor.pmr.nu och här administrera alla användare i er lösning, era grupper, schemahantering och inspelning av röstfiler mm. 

Manualer

Här finns manualer till PMR Växel

   

Support
PMR Växel

 Telefon: 0770-111 350 

Epost: support@pmr.nu

Alla inkommande support- och beställningsärende via mail, registreras i vårt ärendehanteringssystem. Vår support hjälper er bland annat med:

  • Ändring av anknytningar, ringmönster och växelstruktur
  • Felsökning i växelsystem
  • Hantering och ändring av välkomst- och kömeddelande
  • Responstid vardagar 08.00-17.00 - 4 h

 

Program & mjukvara

Mjukvara Softphone PMR Växel

Ladda ner Softphone för PC

Ladda ner Softphone för Mac

Fjärrskrivbord & åtkomst

Ladda ner AnyDesk Windows

Ladda ner AnyDesk Mac

Supportmjukvara headset

Ladda ner Jabra Direct Windows

Ladda ner Jabra Direct Mac