Supportcenter
Proffsig och personlig service
Vårt Supportcenter säkerställer den dagliga funktionen i din kommunikationslösning. Vårt mål är att åtgärda eventuella funktionsstörningar på ett snabbt och smidigt sätt med minimal påverkan för dig och dina kunder. Aktuell status hittar du genom vår driftinformation.
Inloggning till Mina sidor
Samtliga användare i PMR Växel har en personlig webbsida för hantering av sin användare. Här når du mina sidor: https://minasidor.pmr.nu/
Här kan du hämta hem din PMR Växel Mobil App eller Softphone om du bytt mobiltelefon eller dator.
PMR Växel SelfService
Du som administratör för PMR Växel kan skifta till Administratörsvyn på minasidor.pmr.nu och här administrera alla användare i er lösning, era grupper, schemahantering och inspelning av röstfiler mm.
Manualer
Support
PMR Växel
Telefon: 0770-111 350
Epost: support@pmr.nu
Alla inkommande support- och beställningsärende via mail, registreras i vårt ärendehanteringssystem. Vår support hjälper er bland annat med:
- Ändring av anknytningar, ringmönster och växelstruktur
- Felsökning i växelsystem
- Hantering och ändring av välkomst- och kömeddelande
- Responstid vardagar 08.00-17.00 - 4 h
Program & mjukvara
Mjukvara Softphone PMR Växel
Ladda ner Softphone för PC
Ladda ner Softphone för Mac
Fjärrskrivbord & åtkomst
Ladda ner AnyDesk Windows
Ladda ner AnyDesk Mac
Supportmjukvara headset