Kundupplevelse med engagemang

På PMR är support en stor och viktig del av vår verksamhet men än viktigare för våra kunder.

Till våra supportavdelningar kan ni ställa frågor som gäller er telefoni, abonnemangs- och växelfrågor samt smartphones och surfplattor. Vi tar hand om och driver hela leveransen och driftsättningen av er växellösning. Vi jobbar dagligen med att hålla oss ajour med uppdateringar och nyheter hos alla de operatörer och leverantörer vi samarbetar med.

Som kund hos PMR får du en supportlinje att vända dig till, både via mail och telefon. Vi tar hand om ditt ärende genom att kontakta operatör och leverantör så att du som kund endast behöver vända dig till en kontakt.

 

Projektledning - På PMR tar vi hand om hela din leverans av ny växellösning.

Kundatainsamling Genomgång av vilken användare som ska ha vilket telefonnummer, vem ska vara administratör, namn på användare, vem behöver ny telefon.

Projektmöte - Ett inbokat möte där vi går igenom bland annat hur er växel ska byggas upp med öppettider, vilka olika nummer ni har som kunder kan ringa in på, inloggade personer i olika svarsgrupper och hur dessa ska fungera.  

Utbildning av personal - När inbokat datum finns hos både leverantör och operatör bokar vi in en utbildning med genomgång av ny app för all personal samt administratörer.

SupportNär växelleveransen är klarrapporterad kan ni alltid vända er till vår support för guidning samt hjälp vid frågor.  

 

Orderavdelning

Beställning och rådgivning kring mobiltelefoner, surfplattor och abonnemang.
Telefon: 0770-111 355 (mån-fre 08.00-16.30)
Epost: order@pmr.nu

Support & supportavtal

Växelsupport för PMR-Växel, Lynes, Telia, Telenor, Tre, Tele2 och Telavox.
Telefon: 0770-111 350 
Epost: support@pmr.nu

Alla inkommande support- och beställningsärende via mail, registreras i vårt ärendehanteringssystem. Med vårt supportavtal får ni som kund det stöd i vardagen, kopplat till er telefonilösning, där vi tar hand om:

  • Ändring av anknytningar, ringmönster och växelstruktur
  • Felsökning i växelsystem
  • Hantering och ändring av välkomst- och kömeddelande
  • Responstid vardagar 08.00-17.00 - 4 h

Program & mjukvara

Fjärrskrivbord & åtkomst

Ladda ner AnyDesk Windows

Ladda ner AnyDesk Mac

Supportmjukvara headset

Ladda ner Jabra Direct Windows

Ladda ner Jabra Direct Mac

Stäng av funktionen "Hitta min iPhone"

Gå till guiden