PMR Växel 

PMR Softphone
- för användare och telefonist

För en proffsigare hantering av samtal

Med PMR Softphone får du ett komplett användargränssnitt för avancerad hantering av dina samtal. Oavsett om du är vanlig användare eller telefonist. 

Förbättra och effektivisera hantering av samtal

Kunder och partners som ringer in till en användare eller växel vill få sina samtal besvarade snabbt för att sedan direkt komma till rätt person.

Tydlig visuell överblick

PMR Softphone, ett avancerat verktyg för att hantera dina samtal direkt i datorn. Gränssnittet är skapat för att ge användaren en tydlig överblick av alla samtalsaktiviteter och en överskådlig lista över de samtal som står i kö. I vyn kan användaren enkelt vidareförmedla samtal, både bevakat eller obevakat. 

För telefonisten

Med PMR Softphone får telefonister som ska hantera stora trafikvolymer ett verktyg som låter dem behandla många samtal på ett effektivt sätt.

Snabb hantering med kortkommandon

Med kortkommandon kan telefonisten hantera samtal via tangentbordet och på så sätt spara dyrbar tid. Telefonisten väljer själv vilka kommandon som ska tillhöra specifika händelser. Detta låter er skapa en hantering som är anpassat för telefonistens specifika preferenser. Något som kan korta ner inlärningsperioden vid anställning av nya telefonister. 

Smarta sök- och kontaktfunktioner

Telefonisten kan använda den smarta sökfunktionen för snabbare hantering och i realtid få linjestatus och hänvisning för sina kollegor. På så sätt skickas inga kunder till personer som sitter i samtal eller är hänvisade som upptagna. I samma vy kan agenten enkelt chatta, maila eller sms:a kontakten och med A/B-fält ges möjlighet att hantera fler samtal parallellt.

 

Ladda ner Produktblad PMR Softphone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Softphone