Kundupplevelse med engagemang
På PMR är support en stor och viktig del av vår verksamhet men än viktigare för våra kunder.
Till våra supportavdelningar kan ni ställa frågor som gäller er telefoni, abonnemangs- och växelfrågor samt smartphones och surfplattor. Vi tar hand om och driver hela leveransen och driftsättningen av er växellösning. Vi jobbar dagligen med att hålla oss ajour med uppdateringar och nyheter hos alla de operatörer och leverantörer vi samarbetar med.
Som kund hos PMR får du en supportlinje att vända dig till, både via mail och telefon. Vi tar hand om ditt ärende genom att kontakta operatör och leverantör så att du som kund endast behöver vända dig till en kontakt.
Projektledning - På PMR tar vi hand om hela din leverans av ny växellösning.
Kundatainsamling - Genomgång av vilken användare som ska ha vilket telefonnummer, vem ska vara administratör, namn på användare, vem behöver ny telefon.
Projektmöte - Ett inbokat möte där vi bland annat går igenom hur er växel ska byggas upp med öppettider, vilka olika nummer ni har som kunder kan ringa in på, inloggade personer i olika svarsgrupper och hur dessa ska fungera.
Utbildning av personal - När datum är fastställt för driftsättning bokar vi in en utbildning med genomgång av växelns funktioner för all personal samt administratörer.
Support - När växelleveransen är klarrapporterad kan ni alltid vända er till vår support för guidning samt hjälp vid frågor.
Support PMR Växel
Växelsupport för PMR Växel.
Telefon: 0770-111 350
Epost: support@pmr.nu
Alla inkommande support- och beställningsärende via mail, registreras i vårt ärendehanteringssystem. Vår support hjälper er bland annat med:
- Ändring av anknytningar, ringmönster och växelstruktur
- Felsökning i växelsystem
- Hantering och ändring av välkomst- och kömeddelande
- Responstid vardagar 08.00-17.00 - 4 h
Orderavdelning
Beställning och rådgivning kring mobiltelefoner, surfplattor och abonnemang.
Telefon: 0770-111 355 (mån-fre 08.00-16.30)
Epost: order@pmr.nu