PMR
Rapport

Rapport

 

Skapa din drömrapport på ett enkelt sätt

PMR Rapport gör att du kan analysera och följa upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt gränssnitt.

Prenumerera på din drömrapport

Med systemet kan du skapa rapporter som är anpassade för din verksamhet, dina önskemål och behov. Naturligtvis kan du söka fram statistik utifrån önskade parametrar med olika tidsperioder, grupper och användare. Du kan sedan välja att spara dina valda parametrar och låta rapporten skickas automatiskt på utsatta tider till valda personer.

Låt dig inspireras av våra favoritrapporter
• Ledningsgruppen – Nyckeltal för övergripande kundservice.
• Säljchef – Utgående samtal per säljare.
• Kundtjänstchef – Samtal per agent, svarstid, och missade samtal.
• HR chef – Bemanningsrapport, vilka timmar belastningen brukar vara hög/låg.

Rapport Plus
• Skapa fritt egna rapporter utifrån olika parametrar.
• Ta del av alla detaljer i en rapport såsom samtalsspecifikation, olika grupperingar och tidsspann för inkommande samtal, svarsfrekvens och svarstid.
• Spara rapporter och skicka ut via e-post internt på valfri dag och tid löpande.
• Skapa din egen Wallboard och projicera löpande statistik live för exempelvis en kundtjänstavdelning.

Rapport Bas
• Endast välja mellan ett begränsat antal färdiga rapporter.
• Begränsat innehåll i rapporterna. Bl a se summering av samtal över olika tidsspann. Övergripande information. Går ej att se specifikation över individuella samtal.
• Du kan ladda ner en rapport eller skicka den via e-post. Går ej att tids styra utskick av rapporter.

 

Kontakta någon av våra medarbetare om du vill veta mer.