PMR
CRM Connect
Bättre koll på inkommande samtal
Vi kopplar ihop era befintliga IT-system med vår växel. Integrationen hjälper er att höja servicegraden och förenklar det dagliga arbetet.
Samla allt på ett ställe
Enklare och mer effektiv kundhantering ger inte bara fler avklarade ärenden utan även nöjdare kunder och medarbetare. Allt för ofta gör vi kostsamma investeringar i nya system utan att utnyttja deras fulla potential. Med CRM Connect kan ni garanterat ge era kunder bättre service och slippa eventuellt dubbelarbete eftersom ni får allt samlat på ett och samma ställe.
Omedelbar identifiering med CRM Connect
CRM Connect ser till att kundkortet från ert CRM-system automatiskt visas i webbläsaren när en kund ringer. På så sätt blir det enkelt att ge ett bra bemötande och det går snabbt att börja hantera ärendet.
CRM Connect kan förenkla just ert arbete
Vi arbetar idag med företag i flera olika branscher som har sett den positiva effekten av att integrera stödsystem till telefonin.
Skräddarsy din lösning
Vi har skapat en tjänst som går att skräddarsy efter ditt företag. Vi kan bygga på och uppdatera standardutförandet med de boxar och knappar som ni behöver för att täcka era specifika behov. Dessutom går det att skapa nya integrationer mot CRM systemsom inte finns i vår portfolio idag. Så länge systemet har tillgängliga APIer så kan en integration skapas. Vill ni själva producera integrationen så finns det tydliga guider och dokumentation som stöd. Det går även bra att kontakta oss med önskemål om CRM som ni vill se integrerade. Allt för att CRM Connect ska bli en tjänst som täcker just era behov.
Några grundläggande funktioner för CRM Connect:
• Notifiering vid samtal
• Delade anteckningar
• Nummeruppslagning
• Samtalshistorik
• Kund- och personsökning