Tillbaka till kategorin

Support och förändringar

Vårt Supportcenter finns alltid till hands för er som kund och gör allt för att ge er den allra bästa upplevelsen av er telefonilösning.

Med en PMR Växellösning ingår alltid tillgång till vår support där vi hjälper och stöttar er som kund.

Ni får även fri tillgång till vår SelfService där ni själva kan administrera era användare och grupper, spela in meddelande och schemalägga öppettider etc.

Att erbjuda den allra bästa supporten kostar på i personal och stödsystem. Väljer ni att använda våra tekniker så hjälper vi mer än gärna till men behöver i dessa lägen ta ut en startavgift alt. löpande timpeng för större jobb.

Behöver ni kontakta oss för stöd/frågor när ni är osäkra så tar vi inget betalt för detta, men om ni väljer att använda oss för större förändringar istället för att göra det själva så behöver vi ta ut en avgift för att kunna fortsätta erbjuda högkvalitativ support.

Support PMR Växel

 Telefon: 0770-111 350 

Epost: support@pmr.nu

Alla inkommande support- och beställningsärende via mail, registreras i vårt ärendehanteringssystem. Vår support hjälper er bland annat med:

  • Ändring av anknytningar, ringmönster och växelstruktur
  • Felsökning i växelsystem
  • Hantering och ändring av välkomst- och kömeddelande
  • Responstid vardagar 08.00-17.00 - 4 h